Teraz czytasz
Golf Business Club & Community – nowość na polskim rynku golfowym

Golf Business Club & Community – nowość na polskim rynku golfowym

Na golfowym rynku pojawiła się właśnie nowa propozycja dla osób, które oprócz gry w golfa, chcą poszerzać swoją sieć kontaktów i wymieniać się wzajemnie biznesowym know-how. Golf Business Club & Community to klub golfowy i społeczność biznesowa w jednym.

„Pomysł powstał wśród uczestników jednego z naszych turniejów: Golf Business League. Okazało się, że najważniejszym aspektem dla uczestników jest poznawanie innych osób. A w szczególności dowiedzenie się, kto czym się zajmuje i być może znalezienie płaszczyzny do współpracy w przyszłości. I to właśnie postanowiliśmy zrobić. Udostępnić te dane w zamkniętej społeczności, a dodatkowo dać klubowiczom wymierne korzyści, których nie znajdą nigdzie indziej (m.in. zniżki na 1200 polach w Europie)”, mówi Jacek Gulmantowicz, prezes firmy Golf24.

Golfowy klub i społeczność biznesowa w jednym

Biznesowe kluby, zrzeszające w swoich szeregach przedsiębiorców różnych sektorów i branż, już od jakiegoś czasu zdobywają coraz większą popularność. Ich cel jest jeden – wymiana kontaktów biznesowych, networking, dzielenie się własnymi doświadczeniami i wiedzą, a przez to budowanie i poszerzanie perspektyw własnych przedsiębiorstw.

Nie od dziś wiadomo, że dzielenie wspólnego sportowego hobby, szczególnie w przypadku takiej dyscypliny jak golf, sprzyja budowaniu trwałych relacji, także tych biznesowych.

„Chcemy, by nasi członkowie spotykali się nie tylko na polu golfowym, ale mieli również możliwość komunikacji i integracji poza nim. I aby wyciągali z tego biznesowe korzyści. Do projektu podchodzimy bez pośpiechu, ale bardzo przyszłościowo. Zaczynamy oczywiście od Polski, ale już patrzymy na perspektywę projektu w co najmniej europejskim wydaniu”, dodaje Jacek Gulmantowicz.

Stąd też idea powstania nowoczesnej, zamkniętej platformy online, w której klubowicze będą mogli stworzyć wizytówki swoich firm czy też poznać zakres działalności i kontakty do innych osób należących do społeczności. A także, dzięki nowoczesnym rozwiązaniom, sprawdzić, gdzie aktualnie grają klubowicze i umówić się z nimi na przykład na rundę golfa.

W Golf BCC członkowie mają znać się z imienia i nazwiska i dokładnie wiedzieć, kto jaką reprezentuje branżę. Dzięki wewnętrznej komunikacji klubowej, budowanej w oparciu o mailingi i zamknięte grupy m.in. na Linkedinie, klubowicze zyskają nie tylko dobrych znajomych do gry w golfa, ale także partnerów w biznesie. Nowoczesny networking tego typu, wzmocniony o wspólne sportowe hobby, to doskonałe narzędzie do tego, by połączyć przyjemne z pożytecznym.

Połączenie dwóch pasji

Budowaniu trwałych relacji towarzyskich i biznesowych mają służyć także zaproszenia na specjalne wydarzenia klubowe, także te organizowane przez partnerów klubu. Będzie to idealna okazja na nawiązanie nowych znajomości i zabawę w wyjątkowym gronie.

Golf Business Club & Community będzie okazją do nawiązania nowych, także biznesowych znajomości.

Klubowicze zyskają także szereg golfowych przywilejów. Za pośrednictwem Golf BCC, jeśli zechcą, będą mogli prowadzić swój handicap (mogą jednak w dalszym ciągu pozostać w swoim klubie macierzystym), a dzięki zniżkowej karcie Golfhafted otrzymają 50-procentowy rabat na pierwsze green fee na 1200 polach golfowych w całej Europie, w tym w Polsce. Ofertę uzupełniają atrakcyjne golfowe prezenty na start i pierwszeństwo w zapisach na turnieje m.in. Golf Business League.

Golf to wyjątkowy sport, który skupia prawdziwych pasjonatów, ludzi biznesu z różnych branż, często wizjonerów, piastujących często kluczowe stanowiska w reprezentowanych przez siebie firmach. Połączenie dwóch pasji, do golfa i do biznesu, z pewnością zaprocentuje w przyszłości.

Więcej informacji o Golf BCC można znaleźć na stronie klubowej.

© 2021 Magazyn golfowy GOLF&ROLL, wydawca: G24 Group Sp. z o.o