Aktualne informacje dotyczące golfa w Polsce i na świecie, szereg…
Już w przyszłym tygodniu, pomiędzy 21-22 sierpnia, na jednym z najbardziej wymagających pól golfowych w Polsce – Rosa Private GC koło Częstochowy – odbędzie się czwarty w tym sezonie turniej serii Golf Business League.
Zawody tradycyjnie rozegrane zostaną w formacie drużynowym w parach w formacie betterball (21 sierpnia) oraz indywidualnym w formacie Stableford netto w trzech grupach handicapowych (22 sierpnia).
Oprócz rywalizacji sportowej na zawodników czeka moc atrakcji towarzyszących. Uroczysta wieczorna gala już na stałe wpisała się w scenariusz z turniejów Golf Business League. Wśród nowości jest m.in. możliwość wygrania towarzystwa pięknych caddies, które pomogą wybranym flightom rozegrać rundę życia.
Dodatkowo turniej na Rosie będzie miał charakter eliminacji do Pro-Amu przed największym zawodowym turniejem sezonu – Deutsche Bank Polish Masters.
Wyniki z rozgrywek Golf Business League liczą się do klasyfikacji generalnej cyklu, na podstawie której wyłonionych zostanie 10 najlepszych uczestników Ligi. Pod koniec sezonu zostaną oni zaproszeni do udziału w bardzo atrakcyjnym wyjeździe zagranicznym. W poprzednich sezonach Liga gościła m.in. w Portugalii czy Hiszpanii.
Po trzech turniejach serii, które do tej pory odbyły się na Amber Baltic GC, Sierra GC i Sobieniach Królewskich G&CC, w klasyfikacji prowadzi Stefan Sajkiewicz (98 pkt stb.) przed Andrzejem Meronkiem i Markiem Więckiem (92).
Na tym nie koniec. Dzięki jednemu ze sponsorów – firmie Volvo Auto Polska – laureaci turnieju finałowego we Wrocławiu (kobieta i mężczyzna) wygrają zaproszenie na światowe rozgrywki Volvo World Golf Challenge. W zeszłym sezonie turniej ten odbył się na bajecznych polach RPA.
Jest o co walczyć!
Sponsorami turniejów Golf Business League w tym sezonie są: Volvo, Henri Lloyd, Fenix Group, Restauracja pod Wawrzynem, EdiCom, Fineus, QuickView, Eneria, Doram Design i Titleist.
Więcej na www.businessleague.pl
fot. Golf24/Marek Darnikowski